31.12.2009

Vuoden viimeiset

Tässäpä vielä loppuvuoden rutistukset ilman kummempia löpinöitä (kiirus anoppilan uuden vuoden kattaukseen). Neitokainen sai jouluna kaksoset, mallia baby born. Ja kun tänne eteläänkin kerrankin talvi saatiin niin pikkuiset on puettava lämpimästi. Haalarin kaava Joskalta, kankaina puuvillaa ja microfleecea. Molemmissa KAM-nepit, pojalla kokoa 16 ja tytöllä 20.



Artulle eurokankaan joustofroteesta 80cm collari kirahvi-applikaatioyritelmällä. Irtirevittävä tukikangas auttoi hirmusen paljon tuon tekemisessä. Jimppa tilasi heti itselleen sinisen kivahlin kun näki pikkuveljen paidan.


Ystävän pienokaiselle tiuhtikset patonsista, koko reilu S.


Ja Arttuliinille pupuhattu. Eurokankaan suloisen pehmeää "lambskinnia" ja microfleecea. Hatun kaavan pohjana vanha H&M:n myssy johon lisäsin nauhat ja korvat. Ja kuten näkyy malli ei ehtinyt kuvissa kuin vilahtamaan niin bb-typy pääsi poseeraamaan uudemman kerran.



Riehakasta Uutta Vuotta kaikille!


4 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Meillä taitaa olla lakki juuri tuosta samasta ruskeesa karvasta :) Onko sinusta tuo tiuhtis hyvä malli? Minä oon neulonut ystävälle kestovaippalahjapakettiin nyt muutamat pöksyt ja tuota tiuhtis ohjetta oon käynyt moneen kertaan lukemassa. Ootkos tehnyt tiuhtiksiä hahtuvasta pelkästään?

Niinu kirjoitti...

Ihqu hattu:)
Ja mikä hymy!

Sanna kirjoitti...

Hanna: mä oon tykänny tiuhtiksesta paljon =) mutt nyt en muista olisinko tehnyt pelkästään hahtuvasta *surffaa kuvagalleriaa kaivelemaan*
Niinu: kiitos, on tuo aikamoinen hurmuri noine hymyineen.

Mari kirjoitti...

Sullahan on kaikkea ihanaa täällä. Ihana hattu ja tosi hauska kivahli =)