27.5.2009

Paljastuksia

Sarilta nappasin haasteen:

Olen valittu, yksi miljoonasta .
Tässä tietoa työstäni, mielihaluistani ja haaveistani.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. monta kesää Helsingin kaupungilla toimistohommissa
2. siivoushommia remonttisiivouksista toimistopölyjen huiskutukseen
3. iskän firmassa paperihommia
4. tarhan täti

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
1. Sairaala, House, Teho-osasto, Greyn anatomia
2. CSI, NCIS rikostutkijat, ilman johtolankaa, todistettavasti syyllinen
3. Dr. Phil, meille tulee vauva ym. päiväuusinnat
4. Sillä siisti!

Näitä siis silloin kun satun törmäämään samaan aikaan telkun ääreen eli eri harvoin.

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
1. Kuusamossa appivanhempien mökillä
2. Rodoksella kummipojan kotimaisemissa
3. Orimattila city, omien vanhusten mökillä
4. ..... mä en keksi enempää.. eiku joo, pohjanmaalla sukuloimassa toisinaan

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:
1. Sähköposti
2. Ysv-foorumi
3. Muutama tarkkaan valikoitu lemppariblogi
4. Forecan sää

Neljä lemppariruokaani ovat:
1. Anopin hirvenkäristys
2. Omatekemä makaronilaatikko
3. Miehen tekemä nakkimunakas
4. Oman äipän salaatti + salaattikastike

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:
1. yksin kotona
2. käsitöiden ääressä
3. jossain kahden miehen kanssa
4. koko poppoon kera mökkilomalla

Heitän tämän haasteen juuri sinulle, siis sinulle.Sinut on poimittu "miljoonien" joukosta !Toivottavasti otat kopin : )
Tee siis näin. Kopioi edellinen. Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.Haasta meemiin mukaan neljä blogiystävääsi.
Hmm, ketäs mä haastaisin? No vaikka sinut =)

Ei kommentteja: