28.7.2009

Kaks mummoo meni mustikkaan

toinen ei mahtunutkaan, joten minä ja pikku pojat lähdettiin mummille kaveriksi. Oikeesti minä en ole mökki-ihminen, en todellakaan ja kuitenkin tänä kesänä siellä on tullut käytyä enemmän kuin muutamana vuotena yhteensä. Tässä pari syytä =)


No joo, onhan siellä muksuillakin kivaa. Saa viilettää pihalla nakupellenä ja nukkua makoisia unia aitassa.


Ja jottei äiti vallan hermostu paarmojen hyökkäyksiin on välillä käytävä ihmisten ilmoilla, tällä kertaa Kärkkäisellä ja kotieläinpuistossa. Kärkkäisellä bongattiin hifi-tapahtumasta Janne Ahonen poikansa kanssa. Ziisös mikä mies *pyyhkii kuolaa suupielistä* !!!


Käsityörintamalla on ollut hiukka hiljaista kun nuo lapsenvahdit ovat olleet reissun päällä. Onneksi tulivat kotiin sunnuntaina ja josko meikäläinen nyt saisi jotain tehtyäkin kun ei ipana-apinat roiku lahkeessa. Sen verran tunnustettakoon, että kangastuhojaiset on toteutuneet väärinpäin. Minä oon tuhonnut vain kangastukun, marimekon ja pikkuvillan varastoja en siis juurikaan noita omassa hyllyssä olevia *hih* mutta puolustuspuhetta sen verran, että nyt alkoi hoitovapaa ja pakkohan kangasta oli saada varastoon talveksi kun ei sitten ole varaa niitä ostella. Joo-o, seliseli....

2 kommenttia:

Niinu kirjoitti...

Mustikkaa mäkin oon kerännyt enemmän kuin monena viime vuonna yhteensä:)Ja piti tulla huono sato tänä vuonna,vai ymmärsinkö jotain väärin?!
Juu,hamstraus on päivän sana...niin marjojen kuin kankaiden,lankojen,vaatteiden...

Riikkis kirjoitti...

Komppaan täpöllä mielipidettäsi Ahosesta!